Kriminelët Vodhën Miliarda dhe i Pastruan ato në Cryptocurrency



Për disa kriminelë kibernetikë, cryptocurrency është tërheqës sepse është disi anonim. Por, siç mësoi një grup kohët e fundit, ndoshta nuk është mjaft anonim për të shmangur zbatimin e ligjit.

Duke filluar nga viti 2013, hakerat synonin institucionet kryesore bankare duke i mashtruar ata në shkarkimin e softuerit të piraterisë së ATM-ve. Softueri i udhëzoi ATM-të të nxirrnin kesh , të cilat  pastaj merren dhe transferoen në llogari kriminale, dhe më vonë në kuletat e tyre në cryptocurrency. Si përfundim, hakerat vodhën më shumë se 1 miliardë euro (1.2 miliardë dollarë).

Agjencia ndërkombëtare e zbatimit të ligjit Europol kohët e fundit arrestoi katër anëtarë, duke përfshirë një "organizator" kyç të komplotit, i cili u arrestua në Spanjë. Europol nuk ka treguar se ku po mbahen kriminelët.

Në të kaluarën, kriminelët mund të mbështeteshin në faktin se transaksionet në cryptocurrency ishin gjysmë anonime, dhe përveç kësaj, zbatimi i ligjit nuk ishte mjaft i aftë në teknologjinë për të gjetur kriminelët sa më shpejt.

Por, edhe pse transaksionet janë anonime, secili prej tyre ende regjistrohet në një libër dixhital publik. Nuk është e vështirë të gjurmosh ndonjë transaksion të caktuar prapa në kuletat e përdorura për pastrimin e parave. Në të vërtetë, një studim i botuar më parë këtë vit gjeti se është relativisht e lehtë të gjurmohen transaksionet e bitcoin në tregun e zi në llogaritë ekzistuese publike, madje edhe kur transaksionet janë kryer disa vite më parë ose në faqet që nuk ekzistojnë më, si Silk Road.

Kjo është pikërisht ajo që ndodhi në këtë rast. Burimet i thanë gazetës Spanjolle El Mundo se libri kryesor i cryptocurrency ishte një nga mënyrat që agjentët e Europolit zbuluan dhe identifikuan udhëheqësin e grupit.

Megjithatë, shumica e agjencive të zbatimit të ligjit ende nuk janë të aftë për të gjurmuar kriminelët në këtë mënyrë (edhe pse ka zëra se Marshallët e SHBA janë një nga të paktët dhe tashmë po përfitojnë nga konfiskimet e tyre të cryptocurrency).

Por këto kapje të kohëve të fundit mund të sinjalizojë një ndryshim në këtë valë. Nëse cryptocurrency do të bëhet më popullore dhe më gjerësisht e përdorur, qeveritë do të duhet të zhvillojnë ekipe të "white hat" që specializohen në krimet që lidhen me cryptoccurency. Kriminelët me siguri do të rriten më shumë të kujdesshëm në lidhje me pastrimin e cryptocurrencive duke përdorur teknika që maskojnë portofolet ku ato përfundojne.

Rezultati mund të jetë një garë e armëve digjitale të llojllojshme midis kriminelëve crypto dhe atyre që kërkojnë t'i sjellin ata në drejtësi - dhe zbatimi i ligjit do të duhet të bëjë një kërcim të madh në sofistikim për të siguruar që ata të përfundojnë në krye.


Comments